Hľadanie
Hľadaj spotrebák
Aktívny filter
  len výrobca
    Alcadrain
    Allprint
    AT
    Berlingo
    Centropen
    Color Copy
    DEFENDER
    Dell
    Dispomask
    Dymo
    E-BLUE
    Eleven
    Filament
    Genius
    Graphite
    Greencell
    Huawei
    IBM
    Image Impact
    Image Volume
    Karton P+P
    Kingston
    Logo
    Loukin
    Maxell
    MediaRange
    Mita
    Munhwa
    Nashuatec
    NETIS
    Neutralle
    NRG
    Océ
    Panasonic
    Philips
    Powercube
    Powerton
    Prima Copy
    Promate
    Rebell
    Renovacia
    Sagem
    Simandl
    Smile
    Spectrum
    Star
    TDK
    Topex
    ULTRADESK
    UPrint
    Verbatim
    Wilstar
    Zebra

Dodávateľ

dodávateľ: SMAT
telefón: 123456789
e-mail: info@smat.sk
Sp

Brother originál páska do tlačiarne štítkov, Brother, MK221, čierny tlač/biely podklad, nelaminovaná, 8m, 9mm

Skladové číslo: 33492
Objednávkové číslo: PLBRMK221XXG
Originálne číslo: MK221BZ
Výrobca: Brother
Poplatky (ZN): 0,00 €
0,00 Sk


7,64€ s DPH
6,21€ bez DPH
230,16 Sk s DPH
23,00% DPH
 Konverzný kurz na prepočet €: 30.1260

V košíku:
tovar nie je skladom

M-K221BZ vám umožňuje vytvárať vysoko kvalitné štítky, ktoré nájdu uplatnenie v celej vašej domácnosti. Kompaktné kazety sú k dispozícii v rôznych kombináciách farieb a šírok s využitím priamej tepelnej tlače navrhnutého motívu (bez použitia farbiva) na pásku.


Kazeta s označením M-K221BZ s čiernou tlačou na bielom podklade je kompatibilná so všetkými tlačiarňami štítkov P-touch, ktoré majú na kazetovom púzdre logo M pásky. Sú skvelým organizačným nástrojom pre označovanie všetkého od súborov, zložiek až po napájacie zásuvky a kontajneri.


Špecifikácia

  • Šírka 9 mm, dĺžka 8 m
 

Neprihlásený uživateľ

Novinky

18.01.2023
Špičková myš Marvo pre náročných zákazníkov
Spoločnosť Marvo sa rozhodla zamerať na náročnejších zákazníkov a urobiť radosť všetkým, čo potrebujú na hranie poriadnu hernú myš. Preto vyvinula myš Marvo Fit Pro G1, ktorá svojimi špičkovými vlastnosťami hravo konkuruje značkám vyšších cenových skupín a to pri zachovaní nižšej ceny ako konkurencia.

Akcie