Hľadanie
Hľadaj spotrebák

Aktívny filter | |
len výrobca | |
Bestlife | |
DEFENDER | |
Fellowes | |
GOODRAM | |
Katun | |
Marvo | |
Neo Tools | |
Olivetti | |
Ostatné | |
Peach | |
Sagem | |
Samsung | |
Sencor | |
Sharp | |
Siemens | |
Topex | |
Triumph Adler |
- Atramentové náplne
- Batérie
- Čistiace produkty
- Diely pre servis
- Doplnky (notebook, tablet, PC, GSM)
- Držiaky a podstavce
- Ergonomická kancelária
- Farbiace a korektúrne pásky
- Faxové fólie
- Game zóna
- Kalkulačky
- Kancelárske potreby
- Kancelársky nábytok
- Komponenty
- Malé domáce spotrebiče
- Multimédia
- Myši, klávesnice a hracie z.
- Nabíjačky
- Ochranné pomôcky
- Outdoor a survival
- Pamäťové média (USB, HDD, SSD)
- Papiere, fólie a karty
- Podložky pod myš
- Tašky, obaly, boxy, púzdra
- Tlačiarne
- Tonerová tlač
- USB produkty
- Vybavenie dielne
- Záhrada
Dodávateľ
![]() |
Brother originál páska do tlačiarne štítkov, Brother, TZE-MPPH31, čierny tlač/biely podklad, 4m, 12mm, růžová srdce na pozadí
Skladové číslo: | 58869 |
Objednávkové číslo: | PLBRTZEPH31G |
Originálne číslo: | TZEMPPH31 |
Výrobca: | Brother |
Poplatky (ZN): | 0,00 € 0,00 Sk |
7,90 | € s DPH |
6,42 | € bez DPH |
238,00 | Sk s DPH |
23,00 | % DPH |
Konverzný kurz na prepočet €: 30.1260 |
V košíku: | ||
tovar nie je skladom |
Táto páska je skvelým prostriedkom, ako ukázať svoju starostlivosť pri značení súborov a zložiek štítkami v domácej kancelárii, alebo pri tvorbe jedinečných remeselných výrobkov s deťmi, či pri identifikácii zásobníkov jedál v kuchyni.
Univerzálna laminovaná páska TZe-MPPH31, zložená z niekoľkých vrstiev, umožňuje vytvárať štítky, ktoré zostávajú stále jasné a čitateľne ako v dobe ich nalepenia.

Neprihlásený uživateľ
Novinky
![]() Špičková myš Marvo pre náročných zákazníkov Spoločnosť Marvo sa rozhodla zamerať na náročnejších zákazníkov a urobiť radosť všetkým, čo potrebujú na hranie poriadnu hernú myš. Preto vyvinula myš Marvo Fit Pro G1, ktorá svojimi špičkovými vlastnosťami hravo konkuruje značkám vyšších cenových skupín a to pri zachovaní nižšej ceny ako konkurencia. |